kenevoputih.blogspot.com

kenevoputih.blogspot.com
Blog gambar- gambar kereta... .Blog ni khusus utk aku berkongsi gambar dan cerita dengan kawan-kawan semua . Minat, pendapat, pandangan dan luahan hati aku.. diharap tiada salah anggapan dan serong pandangan serta tersinggung perasaan terhadap apa yang dipapar. jika terdapat sebarang cadangan, pandangan, maklumbalas atau gambar-gambar menarik tentang kereta sila emailkan ke wqr8489@gmail.com atau LIKE page kenevoputih.blogspot kat facebook...

Wednesday, August 11, 2010

Salam 1Ramadan

1st day buat blog...
saja nak kongsi minat dgn kawan2... sesape yg dah master/terror ngan blog tolong tunjuk ajar.

ohh ya Selamat Berpuasa Semua...

thanks

3 comments:

  1. Laaa kenapa la gambo setan letak dalam blog hang nii..nanti JAKIM marah kang..ish kamu nii..tak sedor sedor lagi tu.. dah le bulan Puasa..

    ReplyDelete
  2. yolah... hnmm. boring2 ni nak juga buat blog sendiri. ko ilhamku lah ken!

    ReplyDelete
  3. tq bro.. tema blog aku ialah.."aku punya blog, aku Punya suka" Ha Ha ok x?

    ReplyDelete

korang jangan mencarut sudah!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...