kenevoputih.blogspot.com

kenevoputih.blogspot.com
Blog gambar- gambar kereta... .Blog ni khusus utk aku berkongsi gambar dan cerita dengan kawan-kawan semua . Minat, pendapat, pandangan dan luahan hati aku.. diharap tiada salah anggapan dan serong pandangan serta tersinggung perasaan terhadap apa yang dipapar. jika terdapat sebarang cadangan, pandangan, maklumbalas atau gambar-gambar menarik tentang kereta sila emailkan ke wqr8489@gmail.com atau LIKE page kenevoputih.blogspot kat facebook...

Sunday, August 15, 2010

No Plat

Cerita pasal No plate..
Plate keta aku ni 8489, cerita sebaliknya ialah masa mula2 beli Waja ni kononnya nak booking no.. memandangkan masa tu aku pakai Naza Citra, so Proton waja ni aku nak bg bapak aku pakai sementara dulu.. oleh kerana dia sgt nostalgia dengan kereta Proton Saga nya CAB 1048. maka aku booking lah no 1048.. Sedihnya no ni dah ada org booked, kalu nak gak kena tunggu next round. Kalu nak WQR x dapek laa. maka dah x sabar sgt nak amik keta tu, aku pilih 8489. Sama ngan no plate  Naza Citra aku waktu tu.. (dah jadi kenangan pun.. bila2 aku cerita pasal Naza Citra tu).. berapa aku bayar? mmm rm400 gak hangus....



kat bawah ni aku selit sikit no-no plate kereta yg unik kat malaysia ni yg aku jumpa dalam internet.

keta Ct liza

He He He

Kena Samak dulu nih

panadol satu!!!


Ha Ha Ha yang ni xtau laa anak bini dia nak letak muka katne kalu naik...

Ohh yaa.. kawan2 aku pun ada gak guna no perbadi ni.. ada yg letak duit beratus dan ada yg beribu.. Keta Sayed masa pakai Satria dulu 3848 ( kalu translate dlm bahasa cina lebih kuang laa - Hidup untung mati pun untung).. betul ke x , wallahuallam.. skang dia dh pakai Toyota Vios plat 2828 (korg perasan x banyak no 8 jeee) Dan terbaru kawan aku di alor setar Nama dirahsiakn (takut Audit Mai check) kereta Honda civic dia plat 1001. huh! berapa dia bayar ntah! cissss hang memang Cibai Ha Ha Ha









No comments:

Post a Comment

korang jangan mencarut sudah!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...