kenevoputih.blogspot.com

kenevoputih.blogspot.com
Blog gambar- gambar kereta... .Blog ni khusus utk aku berkongsi gambar dan cerita dengan kawan-kawan semua . Minat, pendapat, pandangan dan luahan hati aku.. diharap tiada salah anggapan dan serong pandangan serta tersinggung perasaan terhadap apa yang dipapar. jika terdapat sebarang cadangan, pandangan, maklumbalas atau gambar-gambar menarik tentang kereta sila emailkan ke wqr8489@gmail.com atau LIKE page kenevoputih.blogspot kat facebook...

Friday, August 13, 2010

Keta Idaman

Ini plak keta idaman aku... aku pun xtau apa punca kenapa aku suka sangat kat Evo. Evoputih asal nama aku amik dr keta pertama aku Kereta Wira yg aku beli tahun 2003.. masa tu dlm kepala otak mmg nak convert kpd |Evo 3.. tapi masa tu gaji kecik je..x mampu le nak buat itu ini. Tu pasal mula2 aku beli keta 2ndhand x le sayang sgt nak modified. Ok keta Idaman aku sblm ni Evo 7 lak, tapi belum sejuk lg kuar evo 8 dan evo 9.. perghh aku mmg x tahan tgk keta Evo kaler hitam. So gambar ni gambar yg aku dah amik lama dr internet dan menjadi inspirasi aku utk projek waja aku. penah gatal2 pegi tanya area cheras cr evo 2nd.. hu hu harga dia RM115k tuuuu. aku tanya apsal mahal sgt? cina tu cakap " abang, ini tayar sama sport lim pun sudah RM15k" aku pun terus buat2 tgk keta iswara yg ada tong minyak kaler kuning kat luar kedai cina tu...

No comments:

Post a Comment

korang jangan mencarut sudah!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...