kenevoputih.blogspot.com

kenevoputih.blogspot.com
Blog gambar- gambar kereta... .Blog ni khusus utk aku berkongsi gambar dan cerita dengan kawan-kawan semua . Minat, pendapat, pandangan dan luahan hati aku.. diharap tiada salah anggapan dan serong pandangan serta tersinggung perasaan terhadap apa yang dipapar. jika terdapat sebarang cadangan, pandangan, maklumbalas atau gambar-gambar menarik tentang kereta sila emailkan ke wqr8489@gmail.com atau LIKE page kenevoputih.blogspot kat facebook...

Friday, August 13, 2010

Keta Impian

Salam, arini aku keja petang.. so sesaje nak update blog aku ni. Anyway, blog ni akan banyak citer pasal Kereta-Kereta dan Kereta.. Aku mulakan posting keta aku dengan Kereta Impian.. iaitu keta yg smp tujuh keturunan pun aku xkan dapat. Cuma baru-baru ni aku ada catering di Litar F1 sepangsempena GT japan dalam bulan June 2010. so dapatlah aku amik gambo ngan keta-keta impian. Hu HU sikit info pasal Ferrari yg aku tau actually cerita sebenarnya.. pasal tokeh Sani Express. Sani.. dia beli ferrari selepas dapat mimpi malam sebelumnya.. esok terus pi bayar Down payment RM500, 000. dengar bulan2 installment RM15,000. dia bawak keta tu dr Terengganu ke KL minyak RM300. ( mak oiiii).. mmm citer ni aku baca dalam paper, dia punya Fact aku x sure betul ke x? sesape tau tlg betulkan aku. Anyway enjoy the photo bro...

No comments:

Post a Comment

korang jangan mencarut sudah!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...