kenevoputih.blogspot.com

kenevoputih.blogspot.com
Blog gambar- gambar kereta... .Blog ni khusus utk aku berkongsi gambar dan cerita dengan kawan-kawan semua . Minat, pendapat, pandangan dan luahan hati aku.. diharap tiada salah anggapan dan serong pandangan serta tersinggung perasaan terhadap apa yang dipapar. jika terdapat sebarang cadangan, pandangan, maklumbalas atau gambar-gambar menarik tentang kereta sila emailkan ke wqr8489@gmail.com atau LIKE page kenevoputih.blogspot kat facebook...

Saturday, August 14, 2010

PROTON LANCER 2010

artikel ni aku amik dr satu blog http://beritasemasa.com/category/berita-automatif

Khabar angin dan cakap-cakap sebelum ini yang mana kereta Proton Waja replacement model bakal dikeluarkan tidak lama lagi. Dan berdasarkan gambar-gambar yang dikeluarkan oleh laman Paultan, tidak syak lagi model kereta Proton Waja baru untuk tahun 2010 ini adalah model dari Mitsubishi Lancer. Dah ada yang pasang niat nak “sambar”?Ada yang mengatakan Lancer sebenarnya adalah model pengganti Perdana V6, betul atau tidak penting sebab ramai yang peminat kereta khasnya sudah tak sabar-sabar nak modifikasi Proton waja Lancer ini.


So... ada yg menyesal dah beli keta baru? kalu belum kumpul duit dr skang. bayar downpayment lbh skit. Aku tggu bini aku keja dulu He He kitaorg nak amik Forte

No comments:

Post a Comment

korang jangan mencarut sudah!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...