kenevoputih.blogspot.com

kenevoputih.blogspot.com
Blog gambar- gambar kereta... .Blog ni khusus utk aku berkongsi gambar dan cerita dengan kawan-kawan semua . Minat, pendapat, pandangan dan luahan hati aku.. diharap tiada salah anggapan dan serong pandangan serta tersinggung perasaan terhadap apa yang dipapar. jika terdapat sebarang cadangan, pandangan, maklumbalas atau gambar-gambar menarik tentang kereta sila emailkan ke wqr8489@gmail.com atau LIKE page kenevoputih.blogspot kat facebook...

Friday, August 13, 2010

keta Mampu Milik

mmm ni plak keta kesayangan aku.. Beli tahun 2007.. company tolong bayar DP RM10k ( Thank You Ayamas- Jasamu Kukenang)... 2 minggu sebelum kawin keta ni kuar. So boleh la melaram buat keta pengantin.. asal aku nak keta waja je, tapi masa tu kecoh Waja Campro br kuar.. di hasut dan terpenagruh dengan kawan aku En Zanuar Zubir masa tu, jadi aku amik la keta yg sebijohn macam keta dia cuma no plate je berbeza.. ( Radio keta aku canggih skit masa tu dr keta dia Hu Hu).. pas 2-3 bulan x tahan aku terus masuk skirt, lips ngan spoiler. masa tu aku cuma nak buat smart bodoh je coz keta baru sayang la nak buat extreme2 sgt. masa pindah ke Sg Petani ujung 2008, aku terjumpa ada kedai buat bodykit (Famous gak la kat SG petani ni -Venis) tokey dia nama kevin, masa tu kedai dia tepi billion skang dah pindah kat workshop lagi besar. Tepi Tol PLUS Sp selatan. kat kedai kevin ni aku jumpa Bumper Waja Evo 8 2nd dia nak tolak RM180 jee.. adus tanpa ragu2 dan garu terus sambar. Maka bermula la projek Keta Waja Evo 8 aku ni.. Kebetulan plak masa tu bonus baru kuar.. hu hu ibarat orang mengantuk bg tilam! dan....

No comments:

Post a Comment

korang jangan mencarut sudah!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...