kenevoputih.blogspot.com

kenevoputih.blogspot.com
Blog gambar- gambar kereta... .Blog ni khusus utk aku berkongsi gambar dan cerita dengan kawan-kawan semua . Minat, pendapat, pandangan dan luahan hati aku.. diharap tiada salah anggapan dan serong pandangan serta tersinggung perasaan terhadap apa yang dipapar. jika terdapat sebarang cadangan, pandangan, maklumbalas atau gambar-gambar menarik tentang kereta sila emailkan ke wqr8489@gmail.com atau LIKE page kenevoputih.blogspot kat facebook...

Sunday, September 19, 2010

KERETA artis-artis malaysia (Siri Kereta Sukan)

Bahan ni dah lama aku simpan, sengaja nak post bila aku dah kering idea nak menulis blog. Tapi kerana banyak sangat gambo2 yang aku ada, so macam biasa aku akan terbitkan secara "siri bercakap dengan Jin". Aku mulakan dengan cerita astis2 yang pakai supercar/sports car atau yg separuh sport dl. Selera artis-artis kita ni boleh tahan gak laa. Bila masuk bab artis ni aku paling respek kat mamat2 KRU. Diorg mmg la dah taraf jutawan actually.. latest yg aku tau si Abang sulung Norman tu dah pakai kereta Kuda (Ferrari), Si Yusri pakai kereta Lembu (lamborghini - ada gambar dia nnti aku upload) pastu si Edry pakai Merc sport kalu x silap... Selain tu si AC Mizal pun leh tahan gak slera dia.. pakai Porsche, Alphard dll tapi nafkah anak bini tua dengar2 bg RM300 je sebulan.. Hu Hu Hu wallahuallam...



Kereta Lembu Pak Ghani! Yusri KRU

Kereta Kuda CT


AC Dimana? dalam kereta!


GTR Skyline -Zahid

Linda Onn isi Minyak!


Sample keta Rosyam Nor.. dia ada sebijik x silap

Fairlady Adam.. Dengar2 dah jual.. x sanggup coz maintenance tinggi katanya! taupun!

X sampai setaun jadi Raja Lawak dah pakai Lancer! huh!
Paling aku admire si Eizlan Yusoff.. dia mmg peminat Sports car, 2-3 kali aku terserempak ngan dia kat KL. Penah nampak dia bwak Misubishi Lancer Evo 6 tgh isis minyak, pastu kat depan Puduraya bawak GTR skyline kaler putih ( punya la bising bunyi ekzos, semua org tgk masa tgh jammed tuuu) Aku penat mencari gambo kereta Abang Jemm Sinar FM. Dengar2 pakai kereta Sukan gak. sesape ada info atau gambo leh FB kat aku (Ken Evoputih) atau email mohdkhir.yaidin@yahoo.com

2 comments:

  1. jom bertukar2 info n minat di sini

    ReplyDelete
  2. ade gambar keta skyline eizlan yusof tak ? putih cun

    ReplyDelete

korang jangan mencarut sudah!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...