kenevoputih.blogspot.com

kenevoputih.blogspot.com
Blog gambar- gambar kereta... .Blog ni khusus utk aku berkongsi gambar dan cerita dengan kawan-kawan semua . Minat, pendapat, pandangan dan luahan hati aku.. diharap tiada salah anggapan dan serong pandangan serta tersinggung perasaan terhadap apa yang dipapar. jika terdapat sebarang cadangan, pandangan, maklumbalas atau gambar-gambar menarik tentang kereta sila emailkan ke wqr8489@gmail.com atau LIKE page kenevoputih.blogspot kat facebook...

Sunday, September 12, 2010

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...

Salam Aidlifitri diucapkan kepada kawan2 dan pembaca blog ni, anyway dah hampir 2 minggu x update blog sebab broadband buat hal. di tambah dgn  kesibukkan kerja yg melampau di hari2 terakhir menjelang hari raya. Hari ni raya ke 3, baru mula bercuti. 2st day dan 2nd raya aku bertugas memberi org2 penang makan!
Insyallah, esok hari isnin raya ke 4, akan pulang ke kampung di Felda Jenderak Utara, Kuala Krau Pahang. cuti agak lama sampai hari khamis.
Akhir kata , aku ucapkan kembali selamat hari raya, Maaf Zahir Batin dr aku sekelurga. Isteri Nordiana Md Ali dan anak kesayangan kami Nur Khiriah Alisha..

No comments:

Post a Comment

korang jangan mencarut sudah!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...