kenevoputih.blogspot.com

kenevoputih.blogspot.com
Blog gambar- gambar kereta... .Blog ni khusus utk aku berkongsi gambar dan cerita dengan kawan-kawan semua . Minat, pendapat, pandangan dan luahan hati aku.. diharap tiada salah anggapan dan serong pandangan serta tersinggung perasaan terhadap apa yang dipapar. jika terdapat sebarang cadangan, pandangan, maklumbalas atau gambar-gambar menarik tentang kereta sila emailkan ke wqr8489@gmail.com atau LIKE page kenevoputih.blogspot kat facebook...

Sunday, September 12, 2010

KERETA SULTAN BRUNEI ( Siri 1)

Posting aku sebelum ni ada menyentuh pasal kereta Tuanku Sultan Brunei, memandangkan Kereta Sultan Brunei ni banyak sangat jadi aku mungkin akan menerbitkan posting kereta Sultan Brunei secara bersiri. beberapa kajian yg aku buat dr internet ini yang aku dapat setakat ni. Di harap kawan2 boleh kongsi maklumat. sekali lagi aku nak bgtau maklumat ni bukan lah fakta rasmi cuma artikel yg aku dapat dr internet. jadi ambillah maklumat ni sebagai pengetahuan sahaja dan bukan sebagai kenyataan rasmi dari pihak kerajaan brunei. he he kang kena saman plak!  anyway enjoy the info...
antara kereta baginda Sultan Brunei!

No comments:

Post a Comment

korang jangan mencarut sudah!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...