kenevoputih.blogspot.com

kenevoputih.blogspot.com
Blog gambar- gambar kereta... .Blog ni khusus utk aku berkongsi gambar dan cerita dengan kawan-kawan semua . Minat, pendapat, pandangan dan luahan hati aku.. diharap tiada salah anggapan dan serong pandangan serta tersinggung perasaan terhadap apa yang dipapar. jika terdapat sebarang cadangan, pandangan, maklumbalas atau gambar-gambar menarik tentang kereta sila emailkan ke wqr8489@gmail.com atau LIKE page kenevoputih.blogspot kat facebook...

Friday, August 13, 2010

Berbuka Puasa

Hari ni masuk hari ke 3 puasa tahun 2010.. tapi 1st day aku berbuka puasa bersama anak bini. dah dua hari aku berbuka di tempat kerja bersama staff2. So, lepas geram ke Bazar Ramadan di Taman Ria , bazaar ni kecik je.. aku xnak pegi bazaar besar2 sbb takut nafsu lagi besar. Bulan puasa ni setan kena ikat tapi nafsu rajalela.. ni pun beli macam2
1-Ikan pari bakar -RM4
2-Ayam masak lada-RM2.50
3-Sambal sotong-RM4
4-Nasi Kosong-RM2
5-Air tembikai/belimbing-RM4
6-Popiah (hidangan wajib)-RM1
7-Murtabak-RM1.60
8-Kerabu pelam-RM2
9-Aneka-RM2
10-Kuih Habuk-RM3
Total=RM26.10

Hu Hu tu dia.. kalu hari2 gi bazaar mau cirit birit mcmni.. anyway ni belum pecah rekod lg. Rekod aku kat putrajaya Bazar presint 2 depan MOF. Aku ngan tunang aku masa tu habiskan RM52 di bazaar. Ha ha ha gilo apo!!Nak makan 2 org je..

No comments:

Post a Comment

korang jangan mencarut sudah!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...