kenevoputih.blogspot.com

kenevoputih.blogspot.com
Blog gambar- gambar kereta... .Blog ni khusus utk aku berkongsi gambar dan cerita dengan kawan-kawan semua . Minat, pendapat, pandangan dan luahan hati aku.. diharap tiada salah anggapan dan serong pandangan serta tersinggung perasaan terhadap apa yang dipapar. jika terdapat sebarang cadangan, pandangan, maklumbalas atau gambar-gambar menarik tentang kereta sila emailkan ke wqr8489@gmail.com atau LIKE page kenevoputih.blogspot kat facebook...

Thursday, January 13, 2011

INSPIRASI NAK CAT KETA

salam,
gambar ni aku amik di Megamal Kuantan masa attend kenduri kawin Zaki dan Aini last November 2010,
Sekali pandang dah terdetik dalam hati aku nak kereta macam ni ( dibaca design cat keta ok).. Bukan Honda civic tu.. Pekerja jual ayam macam aku yg dah 2 kali x tak dibayar bonus ni manalah ada duit nak beli kereta tu. lagipun aku still setia ngan waja campro buruk aku tu... Insyallah, aku tekad sebelum hujung tahun ni aku nak Cat keta aku macam ni.. dah jumpa tempat yg boleh cat dan dah survey harga pun ! Cat Luar shj, cost rm1.8-rm2.0k ... so bermula bulan ni aku tekad nak kumpulkan sumber mana yg ada utk aku simpan sikit-sikit dan minta-minta sebelum ujung taun ni hasrat aku tercapai! Amin......

p/s -  kalau aku dapat bonus ujung taun aritu mesti dah tercapai angan-angan aku ni, nak buat macamana xde rezeki. dah miss 2x bonus dah.. nilai terkumpul rm6k... sape nak jawab tu! Alasan company... arghhh malas citer laa. aku xkan burukkan tempat aku cari rezeki dalam blog atau facebook. Aku yakin rezeki aku tetap ada cuma lewat. Insyallah... tuhan maha kaya!




No comments:

Post a Comment

korang jangan mencarut sudah!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...