kenevoputih.blogspot.com

kenevoputih.blogspot.com
Blog gambar- gambar kereta... .Blog ni khusus utk aku berkongsi gambar dan cerita dengan kawan-kawan semua . Minat, pendapat, pandangan dan luahan hati aku.. diharap tiada salah anggapan dan serong pandangan serta tersinggung perasaan terhadap apa yang dipapar. jika terdapat sebarang cadangan, pandangan, maklumbalas atau gambar-gambar menarik tentang kereta sila emailkan ke wqr8489@gmail.com atau LIKE page kenevoputih.blogspot kat facebook...

Friday, January 21, 2011

Dah ada akaun twitter! he he

Salam...

baru bukak akaun twitter untuk blog kenevoputih.blogspot.com. Kepada kawan-kawan yg rasa nak follow leh cr @kenevoputih... kalau rasa x membazir masa korang lee... he he yg penting, MAJU SETAPAK LAGI

Nak Follow?klik  http://twitter.com/#!/kenevoputih

2 comments:

  1. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Salam ... Kami Datang Ziarah Blog anda
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    woooo aku tak aderrrr twiterrrr nak buat dulu lahhhhh..... almaklum, aku buta I.T lahhhh

    ReplyDelete
  2. terima kasih'... mmm saya pun bukan tau sgt pun pasal IT. buat blog ni pun xde sapa ajar.. banyak benda lagi xtau. anyway, mintak tlg akar dari semua yg dah otai.. he he salam blogging!

    ReplyDelete

korang jangan mencarut sudah!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...