kenevoputih.blogspot.com

kenevoputih.blogspot.com
Blog gambar- gambar kereta... .Blog ni khusus utk aku berkongsi gambar dan cerita dengan kawan-kawan semua . Minat, pendapat, pandangan dan luahan hati aku.. diharap tiada salah anggapan dan serong pandangan serta tersinggung perasaan terhadap apa yang dipapar. jika terdapat sebarang cadangan, pandangan, maklumbalas atau gambar-gambar menarik tentang kereta sila emailkan ke wqr8489@gmail.com atau LIKE page kenevoputih.blogspot kat facebook...

Saturday, March 5, 2011

KERETA BARU AKU DAH KELUAR!

BARU CAT DAAAAAA....
Setelah patah kaki lebih kuang 5 hari, (sampai mengigau takut workshop salah kaler kod merah yang aku nak) semalam jumaat (4th Mac 2011). siap la keta aku . ingat lagi posting aku pasal target aku nak cat keta tahun ni gak? KLIK SINI... Alhamdulillah... tercapai gak hajat aku.. dibekalkan duit bonus tertunggak yg x seberapa dari company ( at least bg jugak laa). dan juga setelah berlakunya RUNDINGAN BALING dengan wife aku maka realiti laa impian aku ni! semalam sari senyum sampai telinga! by e way... x complete abis lagi! rim x cat hitam lg!... sticker pun x masuk lagi. slow-slow bang! he he he

SIKIT INFO!

kedai cat: ALL BLACK, Sri wang. Sg Petani
tukang cat: Ah Meng
kos: rm1510. ( rm10 pun mintak tu.... tukar barang rosak)
bahagian: luar je... ( duit x cukup)
kaler: hitam, merah (myvii)
masa: 5 hari
* aku letak skit dulu gambo! insyallah.... nanti aku amik gambo penuh letak kat blog ni.. skang kameraman busy! belum balik taiping.





lum compete sangat.... rim x cat total balck lg!

part paling aku suka! pujuk rayu tujang cat bg design ni! (without extra cost!)

lum masukl emblem Mitsubishi lg!














No comments:

Post a Comment

korang jangan mencarut sudah!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...