kenevoputih.blogspot.com

kenevoputih.blogspot.com
Blog gambar- gambar kereta... .Blog ni khusus utk aku berkongsi gambar dan cerita dengan kawan-kawan semua . Minat, pendapat, pandangan dan luahan hati aku.. diharap tiada salah anggapan dan serong pandangan serta tersinggung perasaan terhadap apa yang dipapar. jika terdapat sebarang cadangan, pandangan, maklumbalas atau gambar-gambar menarik tentang kereta sila emailkan ke wqr8489@gmail.com atau LIKE page kenevoputih.blogspot kat facebook...

Monday, May 2, 2011

AKU TENSION.......................................

Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...................

lately kebelakang ni aku tension! tetekan! sedey................. huh! keta aku mengalami Calar-calar yg pertama! silap bajet masuk lorong terlanggar tembok! aduiiiiiiiii  nasib baik la x obvious sangat, papepun hati gua tetap terguris! isk isk..

Company aku dah issue Bonus! utk tahun ke-2 aku x dapat! macam haram! bukan sebab performance kerja! tapi sebab terma kontrak aku yg x mengqualified aku utk dapat bonus!!!!! Huh! dah la bonus taun ni meletop! seronok tengok memember dapat bonus! yg x tahan ada yg  leh tanya aku dah tukar sport rim ke belum! lagi aku sedey............. waaaaaaaaaa!!! mak! nak sport rim baru!

apapun! tuhan maya kaya, doa-doa orang "teraniaya" insyallah tuhan makbul, kontrak aku tinggal setaun setengah... kalau takdir aku masih bekerja lagi dengan company aku nih, insyallah tuhan kurniakan aku bonus yg tertunggak 3 tahun ! amik ko! ha ha aku percaya, rezeki anak-anak aku ada! cepat ngan lambat je!

harini 2nd May, hari yg paling mendukakan aku....... tiada air mata nak ku tangisi, tiada bahu untuk aku sandari, nak mandi aku rasa x basah, nak makan aku rasa x kenyang, nak tido malam tadi aku rasa x cukup.... aku sedih! aku berduka! berita buruk semalam terngiang-ngiang di FB, menyesal pun ada balik ke rumah awal mlm tadi!

aku bengang! aku tertekan! aku tension! ......................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.


Man Utd Kalah.........


.


* Diatas ketensionan admin, xkan update blog till further noticed! depends on cahmpion league dan BPL champions announcement! thanx..............

No comments:

Post a Comment

korang jangan mencarut sudah!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...