kenevoputih.blogspot.com

kenevoputih.blogspot.com
Blog gambar- gambar kereta... .Blog ni khusus utk aku berkongsi gambar dan cerita dengan kawan-kawan semua . Minat, pendapat, pandangan dan luahan hati aku.. diharap tiada salah anggapan dan serong pandangan serta tersinggung perasaan terhadap apa yang dipapar. jika terdapat sebarang cadangan, pandangan, maklumbalas atau gambar-gambar menarik tentang kereta sila emailkan ke wqr8489@gmail.com atau LIKE page kenevoputih.blogspot kat facebook...

Wednesday, April 6, 2011

ISNIN SMP JUMAAT NAIK EX5 JE PEGI KEJA........

perhati betul-betul rumah ni!


he he aku jumpa dalam facebook gilavideo... Tgk cam xde apa je kan! sikit info yg aku dapat dr komen2 di facebook tu, rumah ni mmg banyak keta. vellfire, GTR, Lambo, Range rover sport dan yg pling penting ada EX5. rumah sempoiiiii!

kalu diorg tipu maknanya aku pun tipulaaa, terbaca yag owner ni melayu dan duk kat area wangsa maju seksyen lima... mmmm orang wangsa maju ada yg nak komen?

No comments:

Post a Comment

korang jangan mencarut sudah!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...