kenevoputih.blogspot.com

kenevoputih.blogspot.com
Blog gambar- gambar kereta... .Blog ni khusus utk aku berkongsi gambar dan cerita dengan kawan-kawan semua . Minat, pendapat, pandangan dan luahan hati aku.. diharap tiada salah anggapan dan serong pandangan serta tersinggung perasaan terhadap apa yang dipapar. jika terdapat sebarang cadangan, pandangan, maklumbalas atau gambar-gambar menarik tentang kereta sila emailkan ke wqr8489@gmail.com atau LIKE page kenevoputih.blogspot kat facebook...

Friday, February 18, 2011

MITSUBISHI LANCER EVOLUTION















2 comments:

  1. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara”
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    sorry bro aku lama tak ziarah blog ni dah banyak tertinggal plak.... evo ni mmg feverout aku ..... cantik colour kereta kuning dan hijau tu....

    ReplyDelete
  2. apa lagi bro... angkat la sebijik.. he he aku dulu pernah tekad antara nak kawin atau simpan duit beli menda alah ni... so , aku pilih kawin. jd x dapat la nak pakai hu hu. mimpi jelaaa

    ReplyDelete

korang jangan mencarut sudah!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...