kenevoputih.blogspot.com

kenevoputih.blogspot.com
Blog gambar- gambar kereta... .Blog ni khusus utk aku berkongsi gambar dan cerita dengan kawan-kawan semua . Minat, pendapat, pandangan dan luahan hati aku.. diharap tiada salah anggapan dan serong pandangan serta tersinggung perasaan terhadap apa yang dipapar. jika terdapat sebarang cadangan, pandangan, maklumbalas atau gambar-gambar menarik tentang kereta sila emailkan ke wqr8489@gmail.com atau LIKE page kenevoputih.blogspot kat facebook...

Saturday, November 13, 2010

WALAN @ INSPIRA DAH KELUAR!

salam...
hampir sebulan aku x main blog, banyak sgt perkara yg berlaku dlm masa sebulan ni yg menyulitkan aku dr update blog, anyway sekarang dah boleh kembali berblogging coz dah dapat ladtop baru...
just nak share dengan semua kereta yg aku tunggu dah kuar official launching pada 10th November 2010... aku xnak upload gambo sgt sebab dah banyak cuma aku nak letak benda yg paling penting sekali tentang walan (waja lancer) isnpira ni...



mmmm so berminat? kawan aku dah book sebijik, any booking before 15th Nov get free service for 2 years including engine oil. filter, plug etc..

aku? wallahuallammmmm


No comments:

Post a Comment

korang jangan mencarut sudah!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...